donderdag 20 oktober 2022

Libelles/dragonflies

HELP!!!!! IK KAN GEEN LINKS PLAATSEN. IK HEB ALLERLEI COMPUTERTAAL IN MIJN BLOGPOSTEN. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

  Een kaart met allemaal snippers behalve de afbeelding. Ik moest denken aan een liedje wat we vroeger vaak zongen; Soms Zou Ik Willen Vliegen Tekst & Muziek: Elly & Rikkert Zuiderveld Soms Zou ik willen vliegen als een vlindertje Een vlindertje, een vlindertje Soms zou ik willen vliegen als een vlindertje Ik ben een kind van God Zo blij, zo bij Want Jezus woont in mij Zo blij, zo blij Want jezus woont in mij


5 opmerkingen:

  1. WOW - you could look at this card for a long time and notice different elements to it.
    Exceptionally pretty snippets card. Thank you for entering it to the Snippets Playground. After you finish playing on the swings, come up to the Treehouse for a nice mug of hot chocolate. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, hoeveel elementen! :) Bedankt voor het spelen met ons - Kartkowe ABC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, such a lot of clever work here! A beautiful snippets card, I really love it Elly!

    Hugs

    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Śliczna kartka, i te kolory... Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Świetna karteczka i kolorki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy.

    BeantwoordenVerwijderen