vrijdag 7 mei 2021

Great Adventure

Op Safari in Afrika.

Om niet te dichtbij te hoeven komen heb ik mijn verrekijker mee

en mijn kruik met water voor de dorst want warm is het daar zeker.

Om niet te verdwalen een landkaart en een kompas en als voorzorg 

mijn hoed om geen zonnesteek op te lopen. 

Het avontuur kan beginnen.

 




Een 3d plaatje gebruikt en de uitgestanste figuren heb ik met inkt heb ingekleurd.

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge;
I used 3 grey animals









3 opmerkingen:

  1. Leuke, stoere wildlife kaart. Mooie combinatie van plaatje en stansjes. Dank je wel voor het meedoen met Girlz Creative Crafts.
    groetjes Angelique, dt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Świetna podróżnicza praca, Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great adventure card! Thanks for sharing with us at Unstampabelles

    BeantwoordenVerwijderen