maandag 23 december 2019

Minialbum

Hallo bloggers.
In deze drukke tijd toch nog een album kunnen maken. 
Ik heb er een herfst-album van gemaakt om mijn herfstplaatjes
 en de al gestempelde afdrukjes in te bewaren.
De buitenkant eerst met Gesso bewerkt en na het drogen er Infusion en Brusho opgedaan .
Dit met water nat gemaakt. Na het drogen gestempeld.
Daarna heb ik veel stempels afgedrukt , ingekleurd en uitgeknipt.
Op de voorkant nog een cirkel verhoogd opgeplakt. Nadat ik het gestempeld had heb ik er embossingspoeder opgedaan en deze verhit.






Ik heb veel vakjes en envelopjes in het album gedaan zodat ik veel plaatjes in kwijt kan.





Natuurlijk ook nog gestempelde afbeeldingen als versiering er in geplakt.





Het album sluit met een lang lint wat er dubbel omheen kan.
Het touw tussen de rug heb ik wat langer gelaten zodat ik er een trosje bedeltjes aan kon vast maken .


Gebruikte materialen;
Gesso,Versamark clearinkt.
Distressinkt,Archivalinkt
Infusion/Frankly Scarlet ; Paper Artsy
Brusho Crystal Colours
Embossingpoeder; Mboss Shimmer Copper
Tekststempel; Creative Expresions Wings
Stempels; Paddenstoelen en bomen; Emerald Creek
Stempels; Takken; Darkroom Door/ Nature Walk
Stempels; Inseckten en klokken; The Artistic Stamper
Overige stempels; Marianne Design
Lint, Touw, Charms, Cirkel Stans

Met deze creatie doe ik mee aan de volgende challenges;

3 opmerkingen:

  1. Your Infusion and Brusho background is beautiful and full of autumn colour. The pages are delightful and I really love the charms you added. Thanks so much for joining in with us this month at Mini Album Makers. Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am just in love with this Book!!!! Thanks for joining us at Bleeding Art Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the botanical vibe in this journal! Awesome job!!! Thanks for joining us at The Bleeding Art Challenge
    Xo
    Nelly
    Bleeding Art DT

    BeantwoordenVerwijderen