donderdag 28 november 2019

Shabby Chic

Hallo bloggers.
Ik heb een Shabby Chic tag gemaakt zonder tekst, zodat ik het 
voor verschillende gelegenheden kan gebruiken.
De basis is met schuim en spray-inkt bewerkt.
Daar twee rietjes opgeplakt met daar bovenop een frame.
Toen allerlei bloemen en blaadjes gestansd en wat gekleurd met aquamarkers en kleurpotloden.
De paddenstoelen zijn van chipboard en deze heb ik eert bewerkt met gesso en daarna met een gele marker en een beetje acrielverf.





Stansen van o.a,Marianne Design en Joy Craft 
Chipboard; The Dusty Attic
Foamspray en inktspray
Markers, kleurpotloden, gesso,acrielverf, gelpen.
Linten, verbandgaas.

Met deze tag doe ik mee aan de volgende challenge;

November Mood Board


4 opmerkingen:

  1. Your tag is so beautiful with it's spring time colors and lovely textures created by your layers. Thank you so much for sharing this with us at The Funkie Junkie Boutique blog in our Lovely Leaves challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful happy tag! The flowers are so pretty and a refreshing set of colors in the midst of all the cold and snow. Thanks for sharing this beauty with us at The Funkie Junkie Boutique Lovely Leaves.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This tag has me thinkin about spring! Thanks for joining us for our challenge at the Funkie Junkie Boutique Blog. Crafty hugs from Ginny at Polly's Paper Studio.

    BeantwoordenVerwijderen