donderdag 26 september 2019

Groeten uit Holland


Ik heb een label gemaakt met typisch Hollandse spullen.
Wie kent niet de Hollandse tulpen?
Het maken van de klompen, of houten schoenen worden ze ook wel genoemd is toch ook echt een Hollandse ambacht.
Ik heb ze vroeger als kind nog gedragen.
In de winter was dat verschrikkelijk ,want alle sneeuw bleef er onder plakken.
 Je kwam dus steeds hoger te staan en struikelde over je eigen benen.
Gelukkig had mijn moeder een oplossing, de onderkant van de klompen even in zoutwater.
Onder de plaatjes heb ik wat verbandgaas geplakt.
Omdat ik meedoe aan een Engelstalige challenge, heb ik er een Engelse tekst op gedaan.
Voor de Nederlanders is het natuurlijk gewoon "Groeten uit Holland".





2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk hollands geheel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Creative and colorfoul tag, love the image! Thank you for sharing with us @Scrappelyst

    BeantwoordenVerwijderen